Tävlings-fix



Jag har en riktigt stressig dag imorgon, går i skolan länge och jobbar sen på kvällen och som jag skrev igår tävlar jag ju på lördag.

Fick därför börja med tävlings-fixet redan idag, då det inte finns en chans att jag hinner fixa allt imorgon.

Ställde mig iallafall och putsade det mesta som ska putsas inför lördag och packade även ihop lite täcken och schabrak! Jag tycker det är riktigt kul och packa inför tävling och jag tycker att framförallt putsningen är så jäkla viktig! både till vardags och innan tävling, framförallt för att lädret ska hålla men även för att det ser himla ofräscht ut att ha smutsig och oputsad utrustning, big no!

Hur ofta putsar ni er utrustning?- jag försöker att iallafall putsa minst 3 gånger i veckan.



/Hanna



  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!