För lite tid



Mina dagar är fullspäckade med saker såsom skolan,hästen,vänner och annat jag vill göra.
Jag har precis börjat 2an på gymnasiet, det mest krävande året i skolan. Jag har typ noll minuter över till bloggen varje dag och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen faktiskt. Som Mimmi skrev för någon dag sen har hon slutat/pausat på grund av alla dom anledningarna jag nämnde ovan och som jag känner just nu hade det varit bäst för mig med just nu, iallafall för ett tag. Men jag har inte bestämmt mig än alls för jag tycker det är så kul att blogga, men motivationen minskar ju när man inte har tiden..
 
Men fortsätt klicka er in här varje dag endå, jag bloggar så fort jag hinner och skulle jag sluta så berättar jag självklart det!
 
Vi hörs när jag har tid helt enkelt, ha det bäst sålänge. Puss♥
/hanna
 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!