presentation mimmi



Hejsan, jag är en 14 årig tjej som är väldigt målinriktad. Jag har ridit sen jag var 9 år då jag fick min första lilla ponny nått åt efter. Jag brinner för dressyr. Det är det roligaste jag vet! Jag vill nå upp till den högsta! Min egna ponny är en svart D-ponny, new forest som heter Gullabos Hine. Just nu rider jag klasser upp till La:4 med honom. Mina mål är att rida ponny SM innan jag är 18, och att kvala in till den svenska ponny kuren i globen. Hine är en väldigt snäll ponny som är välutbildad. Han älskar att vara ute i skogen och galoppera och att hoppa. Jag har haft honom i ca 3 år. Jag tränar för Jennifer "ninni" Svensson, Madelene Winkler och Rebecca Winkler. Jag tränar 2 gånger i veckan och resten av veckan brukar jag rida och träna utomhus för de gillar Hine bäst. Jag tävlar oftast varannan helg och det är verkligen den roligaste som finns! känslan att rida in på prisutdelning och känna att idag gick allt perfekt, den känslan är obeskrivlig! Jag rider också andras hästar om dem någon gång behöver hjälp. Mina sponsorer är ABK och Ronneby Industriservice.

Har ni fler frågor så är det bara att fråga på! Ha det bäst :) / Mimmi 


                      2:a plats i småland förra helgen.



  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!