Hine - dagens träning



Hine gick super på träningen idag! Vi tränade mycket skolor som jag sa och enkla byten, han var verkligen JÄTTE fin idag! Det går verkligen jätte bra med honom nu, de senaste tävlingarna har han gått super och fått placeringar, och de senaste träningarna har han också gått super! blir så stolt över honom, Han är verkligen duktig nu! grym ponny asså! <3

På torsdag ska jag in i ridhuset och träna program, tänkte rida igenom LA:4 och LA:P1, känns verkligen som att det kommer att funka!

Jag gjorde denna eftermiddagen/kvällen bra ändå, även att hela skoldagen va åt.. hoppas allt löser sig imorgon iaf, jag älskar mina fina vänner ni är verkligen grymma! <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga lite till, sovmorgon imorgon med, chill! Ha det så bra så länge puss <3




  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!