Hine - dagen ridpass



Hine var grymt duktig idag med! Men ridningen blev tyvärr inte exakt som planerat.. Jag red i det stora ridhuset ist och red bara igen LA:P1 för att det var så många i ridhuset. Men P1 gjorde han verkligen JÄTTE bra, Jag red fram så som att arbeta honom i låg form och bara gå på, sedan plocka upp honom mera och mera tillslut till tävlingsform eller vad man säger i både trav och galopp. Sedan får han skritta i 4-5 min och sen börja vi med öppna, sluta, förvänd sluta, skänkelvikningar mm. Han var verkligen mjuk och var på BRA humör! I P1 är det enkla byten också och vi har inte varit så säkra på dem men idag gjorde han dem klockrena! grym ponny säger jag bara! <3
Imorgon ska Hine skrittas på asfalten i 30-40 min.
Har inte hunnit uppdatera så mycket idag för jag cyklade direkt till stallet efter skolan och kom precis hem typ sorry!
/Mimmi

love ya!


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!