Happy!



YES! Snart är det sommarlov och känner på mig att denna sommaren kommer bli bäst!ridläger, Falsterbo där min tränare kommer att rida!, NF SM i vetlanda, träningar och massa sol ,bad, grilla och mysa med kompisar och träffa alla min fina vänner som jag oftast inte hinner träffa så mycket! Så härligt! Jag ÄLSKAR sommaren!
Åh längtar som in i.. och detta är sista veckan som vi har lektioner i 80 korridoren för dom ska typ göra om där och vi har typ alla våra lektioner där så nu blir det typ inte så många utan mest spela vollyboll och kolla på film och sånt chill" wopaa! + att Hine ska snart få en ny sadel till och det är typ as nice, vi fick en för några månader sedan men den passar på hine men jag tycker lixom inte om den så om någon vecka ska vi till sadelutprovaren och en ny sadel till!
Love life säger jag bara!

Lev livet idag, imorgon kan det vara försent!

/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!