Torsdag 08.20



Godmorgon på er! Idag kommer bli en bra dag för idag är jag glad :) precis ätit frukost och ska snart gå och göra mig i ordning. Har sovmorgon till halv 10 idag looove det.
Idag ska Hine tränas för Ninni i stora ridhuset.
Jag kanske inte har berättat det innan men vi har haft lite problem med sadel till Hine för vi köpte en ny dressyr sadel i oktober tror jag det va. Men för typ en månad sen så märkte vi att den inte låg bra på honom när jag satt på för det blev för mycket tryck vid manken och han fick inte ut sina rediga gångarter. Men vi körde upp till sadelutprovaren och hon fixade det i sadel. Det blev MYCKET bättre. Men jag tycker fortfarande inte om sadeln, tycker inte att jag inte kommer ner i den så jag kommer runt honom. Men snart ska vi tillbaka till sadelutprovaren och köpa en ny sadel till, yeees :))

Ha en bra dag! Pussar <3
/Mimmi



  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!