SÖNDAG



Hej på er! Har precis kommit hem från mina fina i stallet. Tog in Hine och Aragorn, dem fick vara ute till 8 för det var så fint väder.
Idag har jag varit i stallet hela dagen, vid 11 började vi stängsla hagarna, jag och Hanna slog ner stolpar, drog liner och så, Vi höll på med det till typ 3 sen fixade jag Hine. Jag borstade honom och gosade med honom, KUNGEN! Sen städade jag upp bland alla saker så nu ligger allt i ordning!!
Jag kom hem runt 7 sen powerwokade (stavningen?..) jag med clara till stallet och gav hästarna kvällsmat och nu sitter jag här typ.
Imorgon ska Hine skrittas i skogen i 30 min och på tisdag ska han tränas för Madde i lilla ridhuset.
Denna skolvecka kommer iallafall vara världens chilligaste vecka, typ INGA lektioner utan bara ledigheter och friluftsdagar typ, weeeee! Fredag är det sommarlov, lördag tävling, denna sommaren kommer bli bäst! Träningsläger hos min tränare, NF SM, falsterbo mm! LML säger ja bara! 
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!