tävlingsresultat



Idag gick det inte som jag hade tänkt, men mycket av det var mitt fel. 
Jag lastade ut lite för sent och hann inte riktigt rida fram så länge som jag hade velat. När jag kom in på banan så gjorde jag ett misstag, jag vet ju att om jag skrittar för mycket innan jag ska in på banan så tappar han bjudningen åh ändå så skrittade jag! blir så sur på mig själv! Men man har så mycket att tänka på på banan. Så programmet blev typ katastrof. Så jag är inte så nöjd idag och är ganska sur på mig själv, men som sagt det mesta var mitt fel. Och mamma ser på mig när jag tävlar i klubbarna ganska nära att jag TROR att alla har höga krav på mig, MÅSTE släppa det nu och fokusera på mig själv och Hine, inte alla andra som kollar. Men nu tar jag nya tag till nästa tävling och då jäklar ska vi visa dom! 

känslan när jag rider förbi alla på framridningen och när jag är påväg till framridningen och verkligen ALLA säger, "guuud vilken fin häst". jag blir verkligen såhäääär glad och han är verkligen jättefin 

finast
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!