saker ni inte visste..



Min transport är en thule royal
* i falsterbo ska jag göra mig pank..
* mina favorifärger är marinblå, vit & rooosa
* Hine har ALDRIG vägrat att gå in i transsporten, hur stressade vi än är så går han in
* min storasyster har ridit typ hela sitt liv
* jag har en ipad 2
* jag kan LEVA på bacon och choklad
* Hine står i ett alldeless nybyggt stall
* jag var hoppryttare från början
* Min familj består av 5 pers. Jag, mamma, pappa, storasyster, storebror <3
* Jag är 164 cm lång
* jag var typ längst bland alla mina vänner innan, nu är jag nästan kortast..
* jag hatar "vänner" som utnyttjar en.. 
* jag har 5 min hemmifrån till skolan
* jag är en vinnarskalle! 
* jag har en laimgrön fyrhjuling,(där det står mitt namn på sidan) det är as rolig att köra
/Mimmi
 
  


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!