Resultat och utvärdering från dagens tävling



Ååh vad nöjd jag är med dagen.

105 cm: 0+0 fel vinst
En riktigt riktigt bra runda! Han var väldigt fräsch och fin och jag red riktigt bra. I omhoppningen satsade jag allt och lite till och red för vinst vilket faktiskt gick hela vägen den här gången :D

110 cm: 0+0 fel 4e placering
Även detta var en riktigt bra runda! satt dock och backade honom lite mot 2an men skilnaden idag från andra tävlingar var att jag faktiskt gjorde något åt det, vilket jag inte brukar, brukar oftast bara sitta och acceptera att jag inte rider ordentligt och aldrig göra något åt det men det gjorde jag idag och det gav resultat också för jääkla vad det flöt på efter det, det känndes så jäkla bra. Och misstaget på 2an var absolut ingen katastrof, det syns knappt på filmen med jag kännde det.
I övrigt är jag somsagt väldigt nöjd med rundan! Käns som att vi kom en bra bit påvägen idag och att jag verkligen lärt mig att konservera min ridning och rida likadant hela tiden!

/hanna



  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!