något som verkligen inte brukar hända...



HAHA, något som verkligen INTE brukar hända, hände idag när jag red på ängen..Hine blev rädd för någonting och slängde sig och jag åt andra hållet.. Ja jag flög ju som en vante typ några meter så jag har typ såhääär ont i höften nu ;( haha men jaja det var faktiskt ändå rätt kul om jag ska vara ärlig.. Men Hine gick iallafall helt okej på ängen idag, konsitionstränade/ingenkrav ridning. Jag gjorde alltså båda delarna, först "ingenkravridning" sedan konditionsträning. Han var helt okej, pigg och glad iallafall, och lyssnade mycket bra på min hjälper. loveponnihine<3
Såg att det gått bra för Hanna idag, 5:a i 110! grattis! :D
 
Den "lillasvarta" var törstig<3
haha igen..;(
 
 


Postat av: Hanna Hj

Nej han brukar vara hur lugn som helst annars ;) //Hanna och Billy

Svar: ja precis, men nu vet vi ju att han kan han med :)
Två grenar- samma mål

Blogg/hemsida: - Postat den: 2012-06-30 / 23:54:43


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!