min dag mm.



hej på er! just nu sitter jag och äter frukost, vid 11 ska mamma, pappa och jag dra till stallet, dom ska stängsla "sommarhagarna". Hagarna är inte stora men det tycker jag är ganska bra för att han ska hålla sig i form hela sommaren eftersom vi ska tävla mycket i sommar. Iallafall så kommer jag tillbringa hela dagen i stallet. Tänkte att jag  skulle städa upp alla saker som INTE är iordning nu, putsa, borsta Hine mm typ.. Hine ska ju vila idag igen.. Hoppas han är gladare imorgon nu eftersom han skulle vila för att vara glad och så, men igår var han mycket gladare redan så jag tror det har hjälpt mycket faktiskt.
Såhär kommer Hine tränas vecka 24:
Måndag: skrittas i skogen 30 min.
tisdag: träning för Madde i lilla ridhuset.
onsdag: Hine vila.
torsdag: Busrida på fältet, galoppera mycket helt kravlöst!
fredag: rida igenom programdelar på fältet så det känns bra.
lördag: Tävling
söndag: trava i lågform, galopp i låg form.
/Mimmi

*bilderna på min bror från crossbanan igår kommer upp senare idag, hinner inte nu, pussar <3
image description my loooove <3


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!