Måste berätta!



Idag träffade vi Lillemans förra ägares sambo på tävlingen. Hon kom fram till mig direkt efter jag startat första klassen och va helt lyrisk och bara öste beröm över oss.
Hon var helt förvånad över hur fin han var i kroppen, att han hoppade bättre än någonsin och även hans inställning på hinder. Hon kände knappt igen honom!
Det var verkligen superkul att höra för som jag har kämpat med denna hästen och mig själv, och vilken utveckling vi gjort tillsammans på dessa 2 åren.
Björne har även sagt det här flera gånger de senaste månaderna (han har sett lilleman de sensate 6-7 åren) att han aldrig varit så fin som han är nu och att han hoppar bättre än någonsin och att han är starkare mentalt än någonsin innan. och även fast vi är långt ifrån att ha kämpat och utvecklats färdigt och att jag är långt ifrån något proffs är det så jäkla kul att höra att all tid och alla tårar och allt slit man lägger ner faktiskt lönar sig och att det man gör är bra!

Tänkte jag ska lägga ut lite filmer "då" och "nu" någon dag så att ni själva får se!:D

Översta bilden är från när vi precis hämtat honom augusti 2010
Och nedersta bilden är från Maj 2012

 
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!