home from the stable



Hej alla fina, Hine skrittades idag i 1 timme, först på asfalten sedan upp en runda i skogen sen asfalten igen. Det regnade så vi var lite blöta när vi kom tillbaka hehe, Men det ända jag krävde av honom var att han skulle skritta på och sträcka ut. I början ville han inte riktigt, men jag gav mig inte så tillslut gav han sig och lyssnade på mig ;)
För övrigt skötte han sig bra den lilla svarta eller som min tränare kallar honom turbo hehe ;)

Imorgon ska Hine Ridas på fältet, han ska inte  gå i form eller något utan bara ha bjudningen och trava, galoppera på, han brukar tycka det är skönt att få gå nästan som han vill.

Jag vet attt uppdateringen varit kass under dagen men jag stack och fikade med fina vänner efter skolan och sen direkt ut till Hine och kom hem för typ en kvart sen så jag har med andra ord inte kunnat eller hunnit, sorry!
Hanna och jag ska fota oss tillsammans när vi rider i helgen så under helgen kommer det ut snygga bilder! ;)

/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!