Hine - dagens träning



Idag tränades Hine för Madde i lilla ridhuset, det gick super bra! Han var jättefin verkligen! Vi hade bommar med i träningen idag, så en av övningarna skulle jag först trava över 3 bommar -->öppna-->sluta och lika dant på andra långsidan. det gällde verkligen att ha han med på hjälperna och att rikta in hela tiden, det var sjukt kul och han gick sååå fint! I galoppen gjorde vi lika dant och i slutet satte vi upp bommarna till kryss så då hoppade vi på en volt med två kryss, hehe han fick det som belöning när han var så duktig i dressyrarbetet. han verkligen ÄLSKAR att hoppa! grym ponny jag har! I slutet när jag travade av så la jag ner honom i formen, så han gick i låg form och frammåt, Han gjorde verkligen allt som jag sa och var arbetsvillig!! puss på Hine.<3
Imorgon ska han tyvärr vila;( min kusin tar studenten imorgon så jag hinner inte rida, det var därför han fick vila såhär mitt i veckan, han brukar inte få göra det tävlingsveckan utan han brukar vila på måndagen i tävlingsveckan men denna gången så fick jag planera en vilodag imorgon för honom.
Är iallafall super nöjd med träningen idag! finaaa ponny <3
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!