Hine - dagens ridpass



Idag red jag på fältet som sagt , men det blev ingen träning av programen för igår tyckte jag han var lite konstig och så , så idag kollade jag om han var bra och det var han! Han gick bra och så, så jag arbetade honom bara i låg form. Han skötte sig bra men lite busig eftersom det blåste.. Men igår var jag lite orolig att det var något med honom men det visade ju sig idag att det inte var något ;)
Jag red med Hanna och Lilleman och min fina kusin Linnea var med och fotade oss på fältet ,Tack så hemskt mycket! så om en stund kommer det upp fin fina bilder på oss, så håll utkik! ;)
Senare ikväll kommer det också upp nytt schema för Hines träningsvecka. Blir b.l.a träning för Madde och Ninni mm.
/Mimmi 

*min ponny är finast i världen ♥*


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!