Hine - dagens ridpass



Idag tränades Hine i ridhuset, vi tränade programdelar. Han var verkligen sjukt fin idag och jag måste säga att jag red väldigt bra också! Jag satt som spikat i sadeln! duktiga jag! haha. Jag gjorde delar av La:4 och La:P1. Hine var väldigt pigg på att idag! 
Först skrittade jag fram i 15 min, sedan började jag trava fram honom. Jag krävde inget mer än att han skulle gå fram HELA tiden. Efter ett tag så började jag kräva av honom, "tävlingsform". Sedann gjorde jag likadant i galoppen med att först bara att han skulle gå fram sedan krävde jag av honom igen. Han var fin redan då. Sen fick han paus på typ 4 min sen började det hårda, haha. Gjorde öppna, sluta, skänkelvikningar ja allt som är i programmen :)
efter 50 min hårdträning utan paus så började jag trava av honom, då började jag lägga ner honom och strecha lite. Sedan avskrittning i 15 min. Han gick som en klocka där med, finfinaaa ponny! <3 
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!