Hine - dagens ridpass



Idag busreds Hine på fältet. Det ända jag krävde av hononm var att han skulle svara på min hjälper. Han lyssnade sket bra på dem också, I galoppen galopperade jag bara på, blev någon ökning i bland för att kolla om han var med och så,  Han var pigg och glad idag! red i typ 1 timme och 10 min. Idag blev det som sagt kravlös ridning. Imorgon är det vilodag för Hine. Lovemyponny<3
HEHE jag red Lilleman idag med en liten stund på fältet då jag ska ha honom en hel vecka när Hanna ska på semester om några veckor. Det var lite skillnad om man gämför lilla Hine och stoooora Lilleman, han är ganska mycket häst att rida om man säger så. Men det ska bli riktigt kul att rida honom i en vecka och lära känna honom;)
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!