Hine - dagens ridpass



som sagt så red jag olika bomövningar med Hine idag. Han skötte sig bra, var lite jobbig i början, sedan gick han mycket bra och hade mycket bra bjudning. 
Jag red en bomövning i trav och en i galopp. Bilder på hur övningarna såg ut kommer om en lite stund, jag tog bilder från en bok jag fick idéer ifrån, det är ganska svårt att beskriva med ord. Så då kommer mera förklarat.
som sagt i början i traven hade han ganska dålig bjudning, men det fixade sig sen. Bomövningen i trav var med 4 bommar, jag kan inte förklara för det blir väldigt svårt men som sagt så kommer det bilder snart av båda övningarna.  
Han gjorde båda övningarna riktigt bra, efter lite fajt med honom i början så gick han jättebra, i galoppenövningen så la jag till en bom på andra sidan med en vattenmatta under och han gjorde så fina språng över det så jag blev helt chockad, fina ponny, känner att han verkligen har blivit gladare och är piggare nu, och det är så sjukt bra! 
*bomövningar kommer snart*
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!