hemmaaaaaa



tjooo, kom precis hem från stallet nu.
Hine skrittades i skogen i 40 min idag, min kusin linnea hängde med också. Jag krävde inget av honom idag. tyckte han skötte sig bra ändå. Imorgon ska han tränas för Madde i lilla ridhuset.


Imorgon är jag ledig då det är städdag i skolan men vi har redan städat så vi fick vara lediga imorgon, AS CHILL!
På morgonen ska Hine skos vid 9 så får inte speciell sovmorgon men jaja, så när jag är där på morgonen så fixar jag allt med mockning och så. Sen vid 11 tar jag bussen till karlskrona med Clara för att shoppa, hemma vid halv 4 eller något igen och sen drar jag till stallet igen för träning vid 7 :D Så på ett ungefär kommer min dag se ut imorgon iallafall.
Det kommer lite tankar i ett inlägg snart puss <3
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!