heeeeej



hej på er! Förlåt för dålig uppdatering under dagen igår. jag kom hem vid 5 efter att ha gett hästarna mat sen vid 6 skulle jag cykla till stranden med några vänner. det var jättekul igårkväll!
Hann ju inte skriva hur Hine skötte sig igår när jag red så det kommer nu: 
Ja som jag skrev innan så ändrade jag planerna på honom, jag hoppade en lite bana i ridhuset istället för att rida på ängen. Det var en liten bana med 3 hiner bara, räcken, ett med koner under. i början lät jag bara honom trava på frammåt och i galoppen också. sen fick han en lite paus. och där efter började jag kräva lite av honom. Jag tog in honom på små volter så han verkligen fick sätta under sig så hans bakben kom igång. Det var lite segt i början men sedan kom han igång riktigt bra! Sen började jag hoppa, i början var han lite att han inte riktgit lyssnade, men sen gav jag mig inte och då gav han sig. så han var riktigt fin i slutet och kom rätt på precis alla hinder i rad. duktigponny<3 Sen travade jag av honom i låg form och då var han jättefin.  
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!