godmorgon på er!



Jag kom precis hem från clara, jag hann inte uppdatera igår så mycket eftersom hela dagen nästan bara bestog av stress,stress och stress. Jag var ju i stallet vid 7 och gav hästarna mat och så. Sen direkt efter det så red jag Hine i ridhuset(han var super fin), sen cyklade jag hem. Sen cyklade jag till vårt andra hus vid havet och hjälpte mamma och pappa där, sen ut till stallet igen för att släppa Hine i en sommarhage i nån timme och sen hem göra sig iordning sen till stallet igen för att ta in Hine och sen direkt till clara, där vi grillade med några kompisar och sedan tältade. Somnade vid 1 ungefär och vaknade runt 8-halv 9 typ. Men jag är pigg och glad idag! Om en stund ska jag cykla till stallet och flytta Hine och Lilleman från sommarhagarna till grushagen för att vila magarna lite. Sen ska jag busrida Hine på fältet. Idag ska jag inte kräva något av honom, utan han ska bara ha skit kul vara pigg och glad och galoppera på:) 
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!