godmorgon everybody



Godmorgon! Idag är jag glad, så idag kommer det bli en bra dag! Jag skulle igentligen till stallet nu vid 8 och rida för att hinna rida innan skolan börjar vid 11. Men vi skulle fått stressa ihjäl oss om jag vi skulle gjort det innan. så efter min kusins skolavslutning så åker jag ut och rider min finis på fältet.
Såhär kommer min dag se ut iallafall: Vid 11 cyklar jag till en pizzeria och äter pizza med hela klassen, efter det går alla till bowlingen och bowla och så sluatr vi vid typ halv 2. Efter det tror jag att jag cyklar direkt till stallet och mockar och fixar lite. sen ska vi vara i kyrkan vid 4 och kolla på min kusin som slutar 6:an eftter det så åker vi hem till dem med hela släckten och myser med tårta och så, och sen efter det så åker jag ut och konditionsträna min ponny uppe på fältet. kollade även startlistorna till helgens tävling och jag startar ungefär vid 11 om vi räknat rätt ;) Det är inte alls många starter i min klass, vilket jag tycker är jätte tråkigt, desto fler man är desto roligare är det tycker jag! Men tävlingsplatsen är verkligen hur fin som helst, jätte mysig!
Ha en bra dag på er allihopa! 
/Mimmi
* imorgon är det skolavslutning, sen SOMMARLOV! *


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!