godmorgon



är ni trötta? det är iallafall jag! min midsommar var toppen! roliga människor, och allt vi gjorde var roligt! förutom att jag fick dööö ont i halsen.. och har det fortfarande så  tror jag håller på att bli sjuk :( Inte alls bra, hatar att vara sjuk det är typ det värsta som finns! Men det är typ bara att gilla läget finns ju inte så mycket att göra åt det..
Idag ska jag och Hine rida bomövningar i ridhuset, har inte bestämmt ännu vilken av alla övningar jag ska göra. Jag har en bok där det finns jätte mycket med bommar och småhinder så där får jag alla mina idéer ifrån. Jag kommer inte göra så mycket idag mer än att rida, känner mig ju inte alls bra så jag får ta och vila idag resten av dagen. Utverderinga av ridpasset kommer såklart senare. pusss
/Mimmi
 
jag&min kusin <3  
 
jag&min syster <3 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!