Fredag 1 Juni



Hej på er alla! Idag kommer bli en bra dag det känner jag på mig! FÖR DET ÄR FREDAG! Vår första lektion är so, och vi måste göra klart vårt so arbete idag för det är sista dagen... men vi ligger rätt bra till ;)
Efter skolan skulle vi igentligen badat med några iklassen och så men det är för kallt så jag och några vänner drar ner och fikar istället.
Hine ska skrittas på asfalten idag :( tycker det är ganska tråkigt faktiskt för jag vill rida honom mera än så, men en gång i vecka måste han få ut och bara "lulla" eftersom han tränar och tävlar mycket. Jag tycker det är bra att skritta på asfalten för det stärker lederna och så, så jag gör alltid det en gång i veckan och ibland efter jag har tränat brukar jag skritta av på asfalten med.
Ha det så bra så länge, vi hörs puss <3
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!