FÖRLÅT!



Jag kom precis hem från min kusin som tog studenten idag, så sjukt kul det är att se alla vara så glada! jag vill med nununu! grattis till dig min fina kusin! <3
Har varit sjukt dålig på att uppdatera idag men har som sagt inte hunnit, varit fullt upp men allt. Nu är jag iallfall hemma , vi stannade till en snabbis hos hine igen och pussade lite till på honom. Som jag sa innan så vilade han idag. Men imorgon ska han ridas uppe på fältet, jag har planerat att vi ska konsitionsträna på fältet. Kommer rida imorgon tidigt på morgonen innan vi börjar skolan vid 11, för efter skolan ska vi på skolavslutning för min lilla kusin som slutar 6:an, han är stor pojk nu( längre än mig..) ja, så imorgon blir det ingen sovmorgon.
/Mimmi

*Min ponny är den grymmaste av alla*


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!