T A N K A R



okej, här kommer lite som jag känner just nu..
Jag bara hatar människor som utnyttjar(stavningen..)en heeela tiden. Att man duger tills en annan kommer tillbaks, att man typ verkligen är bra och duger tills den andra kommer tillbaka för då behövs man inte längre, då är man helt j'vla värdelös.. Blir såhäär trött och besviken. VARÖR är jag bra tills den andra är tillbaka VARFÖR? duger jag då varför duger jag inte nu då? Vi har våra planer tills den andra kommer och då har NI nya planer, MAN försöker komma in i samtalsämnet men man "får" inte komma in, ni vänder ryggen till och går. Man sitter tyst och inte säger ett skit, Ni snackar om massor, om era j'vla planer " du kan följa med då", Man går men ingen bryr sig,  ingen bryr sig att man ser deppigt ut. Men när den andra inte är där då bryr du dig så j'vla mycket om hur jag mår, varför jag är ledsen VARFÖR ska man alltid vara såhääääär snäll och omtänksam mot alla människor runt omkring sig när vissa gör såhär mot en. Man försöker alltid göra det bäst för ALLA andra människor, men typ ingen som försöker göra samma för mig? Du tycker jag är "töntig" att jag tar Tävling före fest? det är väl självklart att om man satsar så tar man tävling före fest? Jag tänker inte låta dig ta mina glada tankar och göra dem ledsna, Jag tänker iallafall inte vara din vän när du behöver mig som vän utan ni två kan vara så "bra" tillsammans.
Blir så sjukt, sjukt besviken!!!
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!