dålig uppdatering, jag vet!



hej på er, förlåt för typ världens sämsta uppdatering verkligen! Men jag har verkligen inte haft tid.igår var det fullt hela dagen men skola, skolavslutning för min kusin, och ridning och medmera.. först ville jag bara säga att min kusin är helt grym på att sjunga! typ hela kyrkan började lipa och håret bara reste sig upp! han kommer verkligen bli något stort! grym var du kusin! Ja och här kommer Hines ridpass ifrån igår: Jag intervalltränade hine igår på ängen och det var inte det lättaste för han var hur pigg som helst! men det är kul när han var så glad som han var! Han gjorde det mycket bra, jag ökade,minskade i olika tempon hela tiden och han lyssnade jätte bra, men han ville ju igentligen bara springa iväg det kände man! Men han gick super igår, finfina ponny! <3

Och nu har jag precis kommit hem från skolavslutiningen, så jäkla skönt att man har SOMMARLOV nu! denna sommaren kommer att bli bäst! iallafall så ska jag cykla ut till stallet nu och rida, bada Hine och ja fixa allt tills imorgon! Ska rida igenom programdelar uppe på det "platta" fältet. Utverdering kommer såklart ikväll. Men nu måste jag cykla, ha det bra så länge pussar och kramar <3
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!