dagen i nybro



Min dag har sett ut såhär: Först åkte jag och pappa till stallet fixade lite hos Hine, sen körde vi hem. Vi hann nästan precis komma hem sen stack vi iväg till nybro med min bror och han körde crossävling. Det gick bra för honom, i kvalet körde han sig till B-finalen. Vicket var väldigt bra eftersom han haft uppehåll med körningen! Tror han var 7:a i första heatet och typ 10 i andra heatet. Av typ 25-30 så han var duktig! När vi kom hem stack jag direkt till Hine igen och borstade honom och myste, jag tycker det är väldigt tråkigt att inte rida nu på två dagar men han behövde verkligen vila nu! Så jag borstade honom typ i en timme och han bara stod och njöt! Tror han kände sig som en kung! HAN ÄR EN KUNG! hehhe. Nu har jag nästan precis kommit hem från stallet, ska äta grillad kyckling mummaaa! Ha det bra så länge, nu ska jag äta puss ;)
'Bilder från crossbanan kommer snart*
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!