Ändrade planer.



Hejsan min fina! Förlåt för verkligen kass uppdatering! sorryyyyy. Idag skrittade jag Hine i skogen i 30 min efter träningen igår, skulle igentligen trava och galoppera honom lite i låg form på ängen som planerat men de ösregnade så det var ganska halt och jag ville inte att han skulle gå i ridhuset idag med eftersom han tränade där igår så det fick tyvärr bara bli skritt idag. Men jag tror faktsikt han tyckte det var mysigt!
Mammaoch jag har bestämt att Hine behöver vila upp sig nu efter alla träningar och så, han verkar inte så glad som innan tycker vi, så han ska vila nu lördag och söndag, bara skrittas på måndag och träning på tisdag. Han behöver verkligen det nu! Han måste vara på humör nästa helg för då rullar transporten till yxnarum för tävling.
FINA PONNY!
Som sagt så vilar ju Hine imorgon, ska bara gå ut och äta lite gräs med honom, borsta och mysa hur mycket som helst med honom, så han ska bara njuta imorgon!
Imorgon ska jag också till nybro för mxsydost tävling och kolla på min bror när han kör cross. Hoppas självklart att han vinner för han är grym på det!
Jag uppdaterar mera om hur dagen kommer bli imorgon, pussar <3
/Mimmi

världens grymmaste <3


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!