ALLT



känns verkligen inte som lördag idag asså! jag brukar oftast tävla på söndagar och sen skola på måndagen, men nejnej idag är det lördag och SOMMARLOV! weeeeyy! Är gaaaanska trött efter tävlingsdagen, men inte särskillt nöjd dock,  men nu glömmer vi det! iallafall så ska jag nog försöka dra mig ut på en powewalk med Clara och prata lite om vad som hände igår med dom.. haha! Vi går nog utom stallet och ta in Hine och pussa på honom <3
Imorgon kommer jag nog tillbringa hela dagen i stallet, Hine ska ridas i låg form och bara sträcka ut i skritt,trav och galopp. 
Nästa tävling är NF SM i vetlanda. Vi åker på torsdagen och stannar där till lördagen, men vi stannar där nog till söndagen ändå för att ställa ut honom på utställningen. På fredagen ska jag rida 2 klasser, lördagen ska jag bara rida en klass och det är NF SM klassen. Ska bli så sjukt kul! Jag är redan så extemt taggad! :DDDDD
Ha det bra sålänge, det kommer lite tankar och så senare ikväll puss. 
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!