10.55



Godmorgon! sitter just nu och äter frukost och ska snart byta om till ridkläder och åka ut till stallet. Vi ska typ kolla sommarhagarna och så i dag. Hine får inte ledigt denna sommaren som han fick förra, denna sommaren ska han tävla mycket och måste vara i form så han kommer bara få stå ute på natten några gånger. Han blir så trött om han får stå ute dygnet runt så nej han får stå inne ;)
Idag skulle jag igentligen hoppat en övning med hine men jag har ändrat mig, eftersom han gick i riduset igår så vill jag inte att han ska ridas där inne idag med så idag ska vi ut på fältet och träna på delar av några svårare program som mina mål är att rida snart. Mamma kommer också hänga med och kolla när jag rider så det ser bra ut nerifrån med. Som vanligt så skriver jag när jag kommer hem om hur han gick och så ;)
Ha en grym dag pussar från mig! 
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!