Torsdag 19/7



Godmorgon, hoppas allt är bra med er!
Med mig är allt bra iallafall, förkylningen börjar ge sig! :D
Jag har redan hunnit vara en runda i stallet idag då vi hade utsläppet men ska ut i eftermiddag igen och gå en runda med lilleman så han får röra på sig lite efter gårdagens ganska hårda pass, han aldrig skriva om det här igår då jag bara va hemma och vände efter stallet men han fick som jag skrev igår gå ett pass med bommar och lite småhinder. överlag var han fin, vi tjabbade lite i början av passet då han bara tar ena skänkeln i vissa lägen men efter en rad halter och lite tjabb var det löst och han jobbade på riktigt fint resten av passet och vi fick en härlig känsla över bommarna och hinderna.

Oj vad långt inlägget blev nu! aja nu fick ni en liten utvärdering av gårdagens ridpass också.
Nu ska jag städa. Vi hörs under dagen!
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!