@ the dator



godmorgon på er, jag lovade ju att det skulle komma big update om min och Hines resa till dit vi är idag igår kväll, men jag kom hem så sent och han inte skriva klart allt tills jag skulle dra iväg till stallet. Sorrysorry! 
Lilleman: Skrittning på asfalten i 20 min, sedan joggade jag honom i 30min i trav och galopp, mest i galopp. Han var jätte pigg och glad och Hanna jag behövde inte ta tag i honom en enda gång idag! weeeeyy! Att rida stora hästar är sååå härligt! 
 Hine: Skrittning på asfalten och ängen, sedan in i ridhuset och joggade fram utan arbete, sedan började jag plocka upp honom, Han var lite loj idag tyckte jag, lyssnade inte riktig på mina hjälper och var allmänt seg, men det blev lite bättre i slutet, gjorde helt ok enkla byten och galoppen var fin med. Men om man ska ta ut det possitiva i detta ridpasset så satt jag perfekt idag, jag var rak och hållningen var mycket bra! jag kände att jag satt bra med. Menmen sådana ridpass händer ibland men det är bara att glömma dem och gå vidare :D 
 
Om en stund tänkte jag att jag skulle bege mig mot stallet och fixa Lilleman och rida honom och så, vi ska köra iväg ikväll med Hine och rida en långritt med honom. Han brukar tycka det är roligt så han kommer nog vara pigg och glad idag. När vi komemr hem därifrån drar jag iväg och tältar med några så jag har gjort något tidinställt inlägg så det händer lite här för jag antar att jag intye kommer hinna sätta mig vid datorn sen. 
 
På torsdag drar jag med till Falsterbo! kommer lätt bli det bästa detta året, det är verkligen årets höjdpunkt! BIG looove <3
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!