Tejp för onda knä



 Jag har ganska länge nu haft fruktansvärt ont i knäna, när jag rider, ute och springer eller går länge t.ex. 
Jag gick hos sjukgymnast och allt, tillslut fick jag ett tips om att gå in på denna hemsidan --> http://www.kinesiologytape.se/ws/. Där kan man beställa en tejp som HJÄLPER mot onda knä, det är ett slags värmetejp typ, jag trodde verkligen inte på det först men när jag första gången tejpade det, då jag skulle ut och springa,  och jag kunde nästa springa hela rundan utan att ens känna av att jag hade ont. Man kan naturligtvis tejpa på olika sätt. ofta när jag anstränger mig mycket så tejpar jag runt hela knät. om jag ska gå länge eller inte anstränga mig jätte mycket så tejpar jag bara under knäskålen. såhär tejpar jag oftast om jag inte anstränger mig så mycket utan kanske bara går och shoppar eller något. Men när jag rider blir det runt heeeela knät. 
 
Fruktansvärt bra är den! rekomenderar att om ni har ont i knäna testa detta! 
 
/Mimmi 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!