Svar på kommentar



Fick en fråga angående mitt inlägg om hur jag lägger upp mina ridpass och tänkte svara på den nu.
 
Roligt och intressant inlägg! Du kan inte dela med dig av något detaljerat pass från din bok ? :) Varför skiver du förresten i den varje dag om varje pass ? :)
 
Jättekul att du tyckte om inlägget!
Anledningen till att jag skriver i en bok varje dag om varje ridpass mer detaljerat och utförligt än här är för att jag lätt ska kunna gå tillbaka och kolla hur och vad jag jobbat med dom perioderna det gått bra tävlings och träningsmässigt och även för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla hur och vad jag jobbat med de perioder som det inte gått riktigt lika bra och på så sätt kan jag plocka ut det bästa och tillslut få fram ett fungerande koncept och en bra balans mellan träning och tävling.
Jag tycker detta funkar jättebra och det är väldigt skönt att ha koll och det är även lättare att resonera och diskutera tränings och tävlingsupplägg med sin tränare när man har allt på papper och bara kan bläddra fram och visa, för det är ju helt omöjligt att hålla allt i huvudet.
 
Ang om jag kan dela med mig av något detaljerat pass från min bok är det självklart att jag kan det, behöver bara lite mer tid då, vilket jag inte har nu. Men det kommer upp under veckan, det lovar jag!
 
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!