svar från Mimmi!



Mimmi du kan skriva om din och hines resa! ja, håller på med det så det kommer inom de närmsta dagarna!;)
Vad gör du när du är 18 och inte får tävla hine mer? Då ska jag köpa en fin storhäst som jag ska tävla och utvecklas tillsammans med i dressyren. Vill helst köpa en innan 18 då jag helst vill lära känna den ett tag.   
Har ni haft något seriös förhållande? ja.
Hur långa är ni? 164-165 (var ett tag sen jag mätte mig;))
Vad vill ni bli när ni blir "stora" ? Vill arbeta med hästar, tränare osv. 
Vad tycker ni om Twilight serien ? Den är grym!! 
Är ni kompisar med alla i ert stall eller är det någon ni tycker är jobbig? kompisar med alla, men man kan inte gilla alla lika mycket;) 
Kan ni inte skriva i ett inlägg vad ni har för mål med era hästar det närmaste året , ( både hemma och på tävlingsbanorna)? Det ska bli! ;)
Hur ser drömhäst ut ? stor grå eller svart dressyrhäst som har grymma gångarter!!
Tycker ni att ni är bortskämda som har häst ? i vissa situationer ja 
Är någon av era föräldrar också hästintresserade ? ja dem är interesserade men har ej ridit när dem var små, min syster har ridit typ hela sitt liv och haft olika hästar och tävlat. 
Några andra intressen förutom hästen ? :) spelade handboll ett tag innan tills jag insåg att jag inte hann med båda och ville satsa på hästen!, När jag inte är i stallet som jag oftast är så umngås jag med mina vänner. 
/Mimmi <3 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!