Söndag 3 Juli 11.29



godmorgon på er, hoppas ni hade en bra dag igår? jag gjorde lite tidsinställda eftersom jag visste att inte jag skulle hinna med att sätta mig vid datorn på typ hela dagen, + att blogg.se appen inte funkar så kan inte blogga därifrån heller.. Min dag igår var vääääldigt bra iallafall, vid 12 åkte jag till Hine och vet ni? Han var GLAD OCH PIGG igår! jag blev såhääääär glad det verkar som att det redan vänder, wihoooooo! Jag borstade honom i en timme, tog lite bilder på honom, sen fick han gå ut i hagen igen, han var verkligen på hugget.Och ja efter att jag var hos Hine i 3,5 timmar och fixade allt med honom så åkte jag hem och sen var jag ute och powerwokade och sen hade vi kalas för mamma, vid halv 9 så cyklade jag och Clara ner till tosia och träffa vänner och så och stannade där till 12 sen cyklade vi hem. Ja så såg dagen ut ungefär. 
minfina<3
Dagens planer är att jag tror att jag cyklar ner till tosia och går där en lite stund nu och kollar lite och så. Senare i eftermiddag ska Hine och Lilleman ridas, Lilleman på asfalten i 40 min och Hine på fältet, så idag ska Hine få ha grymt kul på ängen, galoppera på och jag ska inte ställa några krav alls bara att han ska lyssna på mina hjälper, altlså INGET arbete. 
Asså jag kan ju bara säga att denna ponnyn är helt underbar, man kan inget annant än att älska honom <3
/Mimmi
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!