Mimmi här!



Jag vet att jag suger på att uppdatera, men har helt ekelt inte så mycket tid just nu. Igår så tillbringade jag dagen med Clara i vårt andra hus i ekenäs, där solade vi och halvbadade och så. Efter det körde vi iväg med Hine till Guttamåla eller vad det heter och red en långritt på 2 timmar med min kusin och hennes häst. Det var väldigt skoj ;)
Hine skötte sig extremt bra, han var jätte pigg och glad! vi klättrade och trampade mycket, Han var jätte mjuk och fin när jag började plocka upp honom efter en stund. Finfinaponni<3 Så igår kom jag hem runt halv 10. 
Idag så ska jag först nu vid 11 flytta Hine från en hage till en annan, sen drar jag till karlskrona och shoppar och lite så med Clara, sen senare när jag kommer hem så cyklar jag till stallet och rider Hine på fälten, han ska ridas i mycket tempoväxlingar idag. Ha en bra dag allihopa! :D
/Mimmi
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!