Mål 2012



Fick en fråga om vi inte kunde skriva ut våra mål för 2012 så tänkte att jag börjar.
 
Jag hade i början av detta året skyhöga mål uppsatta för mig och lilleman, lite för höga kanske. Det är inte så att jag lagt ner dom målen, jag insåg bara att det kommer ta lite längre tid att nå dom än vad jag trodde, blev lite fartblind helt enkelt.
 
Mina mål tävlingsmässigt dom månader som är kvar detta året är att bli stadiga på 120-125 och leka runt på dom höjderna. Det ska kännas som att vi kan hoppa det baklänges i sömnen med bakbundna händer och förbundna ögon. haha nej skämt åt sido. Det ska kännas lätt och kul innan vi ens funderar på att starta några högre klasser. Känns det väldigt bra kanske vi debuterar 130 sent detta året annars är målet att kunna starta det ganska tidigt våren 2013.
 
Träningsmässigt är målet att fortsätta vara så stadiga och jämna på träningar som vi varit de senaste månaderna så att vi kan klättra i höjderna ännu mer och göra det lättare för oss på tävling. Markarbetet ska även jobbas med ordentligt då det brister lite just nu och min sits ska jobbas stenhårt med så att den blir så korrekt som möjligt och min inverkan blir bättre. Tanken är faktiskt att jag ska träna lite för en dressyrtränare nu under sommaren och då hoppas jag att hon kan hjälpa mig med just markarbetet och min sits.
I övrigt är målet att försöka hålla samma upplägg med både träning, tävling,mat,utevistelse osv då det upplägget vi har nu funkar himla bra och rutin är det viktigaste för lilleman, annars funkar han inte.
 
Detta är målen i det stora hela, sen har jag självklart delmål både veckovis och månadsvis men det blir så mycket att skriva och är kanske inte jätteintressant för er att läsa men är det något ni är intresserade av att läsa om kan jag självklart skriva ihop lite om det också!
 
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!