I`m back!



godmorgon på er, igår uppdaterade jag kassast i världen men hade lixom inte tid. På morgonen så åkte jag ut till hästarna och red Hine på fältet, det var jätte kvavt ute så han var inte så pigg. MEN han gjorde två helt underbara galoppfattningar från skritt, jag bara kände bakbenen och hur han verkligen satte undersig, han typ bara hoppade upp i luften, sån känsla! Sen på kvällen så träffade jag några vänner och sen drog vi ner till stan på tosia. 
Idag så åker jag till stallet om en stund och "leker" lite med Hine i ridhuset, för att få lite "ridsug" i honom. Han är ganska trött och så just nu så fokusen kommer att ligga på att planera ridningen så den blir rolig för Hine och ändra maten lite. Kommer ett ganska BIG update om Hines planer och sånt i ett tidsinställt sen. 
 dagens planer är att först ut till Hine och fixa med honom och leka med honom, ikväll kommer släckt + vänner och firar mamma för hon fyller år idag, Grattis mamma du är bäst! Sen sticker jag ner till tosia igen, ha en bra dag alla<3
/Mimmi 
 
diggediggedingdingding här glider kingen in! hehe <3 världens finaste Hine. 
 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!