I'm back



hej på er alla! Från torsdag till söndag har jag varit på NF SM i vetlanda. Det var därför jag bad min kusin Linnea gästblogga då jag ville fokusera 100% på mina Ritter. Tänker inte gå in i detalj hur det gått men jag kan iallafall säga så att det inte funkat alls. Är ganska besviken faktiskt att jag sliter som ett djur med Hine och får ingenting tillbaka av honom och att vi inte får något sammspel mellan oss på banan det gör mig så sjukt ledsen.. Men en annan sak som iallafall var bra är att Hine tog silver i utställningen! Tänkte först inte ställa ut honom då jag inte visste hur man gjorde men jag chansade och jag fick till och med pris för bra visare! Förutom ritterna så har det varit en grym känsla att ens vara här! Det är sjukt stort och jättemycket folk och ponnyer. Jag kommer tillbaka nästa år!! Grattis till min grymma vän som tog en 4:e plats i en av klasserna! /Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!