Hine - Gårdagens ridpass



Eftersom jag kom hem så sent igår så kommer Hines ridpass idag ifrån igår. 
Jag red mycket tempo på ängen, i ca 1 timme. tiden går så sjukt snabbt när man rider där, asså det är någoting för en timme känns typ som 5 min, Först travade jag han helt kravlöst bara att han skulle gå på sen böjade jag plocka upp honom och lägga honom i låg form. och så höll jag på så en stund, sen gjorde jag lika dant i galoppen, helt kravlöst sen började plocka upp honom och sen låg form. Efter det körde jag mycket samling-ökning. Det gjorde han mycket bra. I slutet så la jag ner honom i mycket låg form och strechade ut nacken åt båda hållen, då sackade han ihop lite och då blev jag arg så då vaknade han igen HEHE. Annars skötte han sig hela passet.
Idag ska jag bara tänka på min sits, på mig, göra olika övningar med min axlar och så i lilla ridhuset. 
/Mimmi 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!