HEJ BLOGGEN!



hej på er min fina! senare ikväll kommer lite this or that bara för att jag inte har något annat att skriva om;)) så ni vet lixom. hehe men idag var Hine lätt kungen i stallet! duschades, var ute och gick och fick stannna och äta saftigt gott gräs och ja, han var riktig stilig min kung! Kan säga att man kan kalla honom damp ponny nu mera. Han är så pigg, tror aldrig han varit så pigg och glad i heeeela sitt liv hehe ;) happyHine<3 
 
Som ni såg innan så kommer en gästbloggare hit och bloggar från torsdag till söndag. Det är min Kusin Linnea, hon kommer blogga om henne och henns unghäst Aragorn, dem har verkligen utvecklats hur mycket som helst på bara ett halvår!! Hon kommer att skriva om sina år som ryttare med olika hästar, tävlandet och så. Men ni får faktiskt vänta till imorgon för då kommer hon och berättar om sin tid som ryttare, olika hästar och tävlandet. Tror detta kommer bli kanon! Tack Linnea <3
 
/Mimmi
 
    min fina ponny<3 
 
GÄSTBLOGGARE LINNEA & ARAGORN 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!