Hannas svar.



Har ni haft något seriös förhållande? nej, inget seriöst
Hur långa är ni? runt 170 skulle jag tro :)
Vad vill ni bli när ni blir "stora" ? Har absolut ingen aning, vet att jag vill starta eget företag men om det blir med hästar eller något helt annat vet jag inte. har även en dröm att flytta till USA.
Vad tycker ni om Twilight serien ? Har faktiskt inte sett den... haha!
Är ni kompisar med alla i ert stall eller är det någon ni tycker är jobbig? Som mimmi skrev, man är kompisar med alla men man kan ju inte tycka om alla lika mycket ;)
Kan ni inte skriva i ett inlägg vad ni har för mål med era hästar det närmaste året , ( både hemma och på tävlingsbanorna)? Absolut!
Hur ser drömhäst ut ? Som lilleman. Han är min dröm på alla plan! 
Tycker ni att ni är bortskämda som har häst ? Ja, ibland
  Är någon av era föräldrar också hästintresserade ? Ja, mamma har ridit och tävlat större delen av sitt liv men rider inte längre utan hjälper mig från marken. Pappa är inte hästintresserad sen innan men han har väl blivit med åren, iallafall när det handlar om min ridning.
Några andra intressen förutom hästen ? Nej, Har både dansat och spelat fotboll när jag var yngre men nu är det bara hästar som gäller. Och är jag inte i stallet ungås jag med mina underbara vänner.
 
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!