GO SWEDEN



home and happy, lovethatperson<3 
 
Hine gick på gräsbanan idag, han var väl helt okej idag, gjorde inte diekt någon övning eftersom jag gjorde det igår utan körde mest tempo, mycket tempo, att han skulle lyssna för hjälperna osv. Men som innan så låg mest fokus på min sits, pappa var med idag och han tyckte den reda blivit bättre, härligt att höra när man sliter häcken av sig med detta just nu. Ar2wbetade honom den mesta tiden av passet i låg form, i galoppen gjorde jag mycket förvänd galopp, det gör han nästan alltid perfekt, vissa saker är han grym på och vissa måste vi jobba vidare med. Så är det nog för att tror jag. I slutet var han ganska lösgjord och bra, men fortfarande inte riktigt framme för skänkeln. Men han var ändå helt ok ändå. <3
 
Fyfan vad grymt att Sars Algotsson tog OS SILVER i fälttävlan! GO SWEDEN! 
 

Kul att så många skrev till mig på kik! fortsätt så! mera,mera,mera! @mimmijonsson <3

 Hine vintern 2010<3
/Mimmi
 
 
 
 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!