From Falsterbo 2012!



Ja detta är lite av det, fick inte med mig hem det jag behövde mest av allt stigbyglar och sadelgjord, men vi ska beställa eller köpa här hemma istället. Är ändå hur nöjd som helst, BIG LOOOVE TO FALSTERBO. Ninni (min tränare) red i 7:års championatet, kom en utanför att gå till finalen, lite strul i byterna men annars såg det riktigt fint ut!  
 
*Denna jackan fast i en ljusare blå färg
*BIG LOVE till dessa handskarna, hur sköna som helst, har i vita med, nu köpte jag i marinblåa.
nya tansportskydd, dem andra som jag har är ganska dåliga. snygga marinblå är såå snyggt! 
snyggt tävlingsschabrak! looove
Agria lindor. 
 
*kingsland strumpor som alltid behövs;)
stall/tansporttäcke RAMBO, BIG love, så sjukt snyggt! <3 
väst som man kan ha på båda sidorna, snygg för jacson väst! 
pannband, blåa & gula pärlor. 
marinblå pike från gina. ångra att jag inte köpte den i rosa med :(
 
Ja det var lite av det, nöjd (y) 
/Mimmi


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!