En person..



*… Har idag sjunkit så lågt i mina ögon. Ojoj , detta är inte bra asså. Tänk igenom hur du beter dig.*
 
Vid 7 var jag i stallet och släppte ut hästarna och gav dem mat och sådär, sen hem, sen tänkte jag vara lite duktig så jag åkte till huset i ekenäs och skulle bättra på brännan men nej då går sol*** i moln.. Så då satte jag på mig joggingskorna och gick hem med sällskap av Clara som följde mig en bit på vägen. Känndes sköööönt att rensa tankarna. 
Nu så ska jag bara slänga i något i magen sen åker jag till stallet och där ska detta fixas: 
 
* rida Hine i lilla ridhuset. Men fokus på BARA mig, min sits, mina axlar. Så han kommer inte gå så hårt idag. Mest skritta då jag gör ganska svåra övningar med mig själv så han får bara skritta på, Travar nog honom en stund med, och lite lätt galopp bara för att lösgöra. 
 
* Fylla på vatten i hagarna
 
*putsa ALL utrustning, behövs verkligen! 
 
* Ta in hästarna och fodra dem. 
 
Pussar på alla er! <3 
 
 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!