Dåligt internet...



Är orsaken till att jag inte bloggade mer igår.

Lilleman hoppades ju igår som jag skrev och det gick bra, dock va vi båda lite loja, det har varit ganska mycket nu senaste tiden, framförallt förra veckan med både tre dagars träningsläger och sen tävling på det så jag förstår om han är lite loj och allmänt trött i kroppen. Men han var endå väldigt glad igår och det är så himla viktigt på honom, annars funkar han inte.
Bestämmde därför att han får börja sin kravlösa vecka redan idag, tanken var att han skulle ridas fullt ut denna veckan sen bara gå kravlöst i skogen och på ängarna och mysa och koppla av lite men eftersom han var loj- men endå glad igår vill jag behålla den glädjen i honom, annars får vi det riktigt jobbigt sen så därför börjar vi rida kravlöst redan idag så att han får återhämta sig och känna att hans kropp är så stark som den faktiskt är för det är när han känner sig trött i kroppen för länge som han tappar glädjen i arbetet och denna glädjen har tagit två år att bygga upp så den vill jag inte plocka bort!

Blev ett rörigt inlägg märkte jag nu, aja. Små filmer är påväg upp från hoppningen igår iallafall!
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!